
Guide: Sådan genbestiller du dine fotoprodukter
Når man har lavet og modtaget et fantastisk fotoprodukt, kan man blive så begejstret, at man vil dele produktet med mange flere. Det er heldigvis hverken umuligt eller en langsommelig proces.
Alt afhængigt af, hvor du lavede dit fotoprodukt, er proceduren for at genbestille det lidt forskellig. Derfor har vi her lavet en oversigt, der viser de forskellige muligheder.
Brugte du fotoprogrammet?
Hvis du lavede dit fotoprodukt i fotogrammet, så er fremgangsmåden sådan:
- Åbn din fil til fotoprogrammet igen
- Foretag evt. ændringer eller bestil den, som den er med det samme.
Tip: Laver du ændringer, anbefaler vi, at du gemmer den nye fil under et nyt navn, så du efterfølgende har adgang til både originalen og kopien.
Lavede du det online?
Lavede du dit fotoprodukt online, så skal du gøre sådan:
- Log ind på din konto på cewe.dk
- Tryk på ’Mine projekter’, hvor du kan se alle dine fotoprodukter.
- Vælg fanen, hvor dit fotoprodukt ligger, og åbn det.
- Foretag evt. ændringer eller bestil den med det samme.
Bestilte du fotoproduktet i appen?
Sådan skal du gøre, hvis du bestilte dit fotoprodukt i appen:
- Åbn appen
- Vælg ’Åbn’ i bjælken øverst.
- Nu vises alle dine gemte fotoprojekter. Find det rigtige projekt
- Du kan nu åbne det samme produkt eller lav en kopi ved at klikke på ’fordoble’.
Tip: Laver du en kopi, kan du efterfølgende redigere i kopien, og på den måde har du adgang til begge filer.